Această metodă simplă ne ajută să...
"Pentru pacient nu este greu să aprecieze calitatea, dar pentru noi toți este dificil să măsurăm calitatea reală. Pacientul apreciază calitatea prin prisma propriei experiențe, în momentul în care vine în contact cu un furnizor de servicii, cu sistemul de sănătate, în funcție de ce nevoie are el la diverse niveluri ale sistemului de sănătate, dar nu putem într-adevăr vorbi despre calitatea serviciilor de sănătate fără să vorbim despre siguranța pacientului", ne-a spus dr. Adina Geană.
Ei bine, încrederea pacienților în sistemul de sănătate, fundamentală pentru funcționarea acestuia, este susținută de eforturile continue ale personalului medical pentru a menține și câștiga încrederea acestora prin programe și servicii care să demonstreze empatie și preocupare pentru sănătatea fiecărui pacient.
"Orice pacient, când pășește pe poarta unui spital, își pune încrederea în oamenii din spitalul ăla, își pune viața și încrederea lui.
Ori această încredere nu trebuie niciodată trădată. Trebuie protejată, trebuie avut grijă de ea, pentru că vedem cu toții ce înseamnă lipsa de încredere a populației în sistemul nostru de sănătate și cu precădere în sectorul spitalicesc.
Oamenii, dacă ar fi să-i întrebi așa, să întrebi un cetățean mergând pe stradă - unde ai vrea să-ți îngrijești sănătatea? - foarte mulți ar spune că n-ar dori să și-o îngrijească în România.
Nu pentru că nu avem personal, nu pentru că nu avem dotări, nu pentru că nu avem inclusiv spitale la care infrastructura de care vă spuneam s-a refăcut, ci pentru că populația nu are încredere.
Și atunci, dacă ceva apreciez eu în sectorul privat și apreciez la spitalul în care lucrez aceste eforturi continue de a câștiga și de a menține încrederea pacienților care se adresează și venim în întâmpinarea lor cu o serie întreagă de programe, de lucruri care să le arate că ne preocupă, nu doar faptul că i-am investigat și le-am făcut o serie de tratamente sau intervenții, dar omul acela trebuie să simtă că-ți pasă de el. Că pentru tine, ca furnizor, problema lui de sănătate este importantă, nu doar în sensul de a o rezolva, dar și în sensul de a empatiza cu el.
Este extrem de important. Asta este zona siguranței pacientului", a declarat dr. Adina Geană, director calitate Spitalul SANADOR, pentru DC Medical.
Vezi mai multe în VIDEO:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.
Această metodă simplă ne ajută să...
Această vitamină îți protejează...
Acest truc simplu te scapă rapid de...
Acest tratament învinge cancerul și...
Acesta este unul dintre cele mai...
Acesta este detaliul la care să fii...
Aceste alimente scad semnificativ...
Trei factori de risc majori duc la...