DIETA pentru tinerețe fără bătrânețe: Alimentele care promit longevitate. STUDIU
11 iun, 23:29

Vitamine și minerale putem obține din legume și fructe
Un nou studiu arată că sunt alimente care, consumate zilnic în anumite cantități, ne-ar putea ajuta să ne ferim de boli și să trăim mult mai mult. 

Potrivit unui nou studiu, consumul de aproximativ cinci porții de fructe și legume pe zi, în special două porții de fructe și trei porții de legume, promovează longevitatea, notează Spectacola.ro.

Pentru acest studiu, publicat în jurnalaul Circulation al American Heart Association, cercetătorii de la Harvard T.H. Școala de sănătate publică Chan a urmărit peste 100.000 de adulți care nu aveau antecedente de boli cardiovasculare, cancer sau diabet, folosind chestionare alimentare la fiecare doi până la patru ani, timp de aproape trei decenii. În plus, au analizat date din alte 24 de studii, care au inclus două milioane de adulți din întreaga lume.

Au descoperit participanții care consumau cinci porții de fructe și legume pe zi, în loc de media de două, aveau un risc cu 13% mai mic de deces din toate cauzele, un risc cu 12% mai mic de deces din cauza bolilor de inimă și accident vascular cerebral, cu 10% mai mic riscul de deces din cauza cancerului și un risc cu 35% mai mic de deces din cauza bolilor respiratorii. Studiul a definit o porție ca o jumătate de cană din orice legume sau fructe sau o cană întreagă de verdeață cu frunze.

Consumul mai multor legume verzi cu frunze, cum ar fi spanacul și varza, legumele crucifere, cum ar fi broccoli și varza de Bruxelles, alimente bogate în betacaroten, cum ar fi morcovii, citricele și fructele de pădure - toate cu un conținut ridicat de antioxidanți - păreau să aibă cel mai mare impact asupra sănătății .

G Ad:

În timp ce cercetătorii nu au găsit niciun beneficiu suplimentar de longevitate la consumul a mai mult de cinci porții de produse pe zi, consumul unei varietăți largi oferă în continuare o mulțime de vitamine, minerale, fibre, lichide și antioxidanți pentru combaterea bolilor.

Ce cantități exacte de fructe și legume trebuie să consumăm zilnic, aflați pe Spectacola.ro.

Ştiri Recomandate

Legătura dintre somn și imunitate: câteva metode de a-ți face somnul mai odihnitor
OMS: Varianta Delta este acum dominantă în Europa
Primul bebeluş infectat cu tulpina Delta, în România
Aloe vera. Cum să îngrijești corect această plantă
10 dureri misterioase pe care nu trebuie să le ignori niciodată
Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Crossuri parteneri