Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Sarea, bună în cantități mici. 10 trucuri ca să mănânci mai puțină
21 feb, 23:48
Sarea este bună pentru anumite procese din organism și pentru gustul alimentelor. Dar mâncată în exces este periculoasă. Iată cum o poți reduce
În mâncăruri, sare poate fi înlocuită și cu condimente

Sarea este extrem de importantă pentru anumte procese care au loc în organism și pentru savoarea alimentelor. Dar, consumată în cantități mari, poate produce efecte negative în organism.

Spre exemplu, datele oficiale arată că la nivel mondial fiecare persoană consumă în jur de circa 10 g pe zi, dar dacă ar reduce cantitatea de sare la 5 g pe zi, doar acest simplu fapt ar determina o scădere cu 23% a numărului de accidente vasculare cerebrale și cu 17% a incidenței bolilor cardiovasculare, prevenind, conform OMS, în de 4 milioane de decese la nivel global.

Potrivit University Health News, întrucât preferința pentru alimentele mai puțin sărate poate fi literalmente un gust dobândit, poți apela la 10 trucuri extrem de ușoare pentru a reduce cantitatea:

1. Folosește alimente proaspeteși cât mai puțin procesate.

2. Clătiți alimentele din conserve, precum fasolea, porumbul și mazărea.

Ce altceva poți face ca să reduci cantitatea de sare și să-ți scazi riscul de boală, aflați pe DC NEWS.


Ştiri Recomandate

Medici rezidenți străini, din Italia și Franța, la spitalul Județean din Arad
Prof.dr. Irinel Popescu, realizatorul Academiei de Sănătate, face parte din Consiliul Științific al Agenției Naționale de Transplant
EXCLUSIV
PRIMER: Nu faceți stocuri de Paracetamol sau alte medicamente, putem fabrica suficiente
Dr Florin Buicu, președintele Comisiei de Sănătate din Camera Deputaților.
EXCLUSIV
EXCLUSIV
Coronavirusul și conjunctivita virală. Prof Dr Monica Pop explică fenomenul
Coronavirus: BILANȚ România: 2.738 de cazuri de persoane infectate
Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?