La vârsta a doua, prevenția...
Din mâinile experților renumiți de la Institutul de Culori Pantone a fost desemnată Peach Fuzz drept culoarea iconică a acestui an. De acum 25 de ani, Pantone a introdus conceptul "Culoarea Anului" pentru a iniția discuții despre culoare în diferite industrii creative și nu numai. A influențat domenii, precum publicitatea, designul, arhitectura, moda, comerțul cu amănuntul, fotografia și multe altele.
Culoarea desemnată pentru acest an este menită să provoace discuții și să îi determine pe stiliști să se gândească dacă să exploreze, să îmbrățișeze, să experimenteze sau să ocolească tendința. Această alegere a fost realizată de echipa de experți în culori de la Pantone, care analizează, observă și trăiesc cultura globală, tendințele și psihologia culorilor pentru a ajunge la o concluzie unitară, reflectând momentul prezent. Ei cred că o culoare poate spune o poveste. Ei împărtășesc povești, cercetează și observă lumea până când, ca grup, ajung la o culoare care să surprindă cu adevărat momentul actual și anul care urmează, potrivit Ultimate.
foto:Freepik@pikisuperstar
Răspunsul din spatele alegerii culorii pentru acest an m-a impresionat profund. Situată între roz și portocaliu, Peach Fuzz surprinde căldură și o liniște. După confruntarea cu tulburările globale (de la criza climatică și costurile de trai până la război și toate provocările din 2023), Peach Fuzz emană note liniștitoare, radiază lumină solară și transmite un sentiment de apartenență și trezire plină de speranță. Ne reamintește blând puterea unității, cea care stă în fiecare comunitate. Ambiguitatea sa moale este atât tactilă, cât și primitoare!
Peach Fuzz ar putea prinde viață în multe și variate palete de culori contemporane. Înțelegerea modului de a accentua tonul său calm, cald și delicat cu totul, de la paletele pastelate la rozuri îndrăznețe, roșii și nuanțe moderne de burgund, sau de a o contrasta cu un albastru profund pentru un impact major, ne poate face să visăm.
Cu ce va fi asociată această culoare pentru a face designurile digitale să iasă în evidență, să fie uimitoare și complet accesibile? Posibilitățile sunt nelimitate.
Atunci când brandurile se bazează pe culoarea anului într-un an, înseamnă că devin învechite în anul următor? Acesta nu este un risc pe care suntem pregătiți să îl luăm cu orice tendință efemeră, ceva ce poate să se întâmple atunci când ești influențat doar de tendințe. Dar ca parte a utilizării teoriei culorii, adoptând sentimentul și injectând acea culoare într-o campanie sau paletă pentru proiectul potrivit, căldura Peach Fuzz va avea cu siguranță un loc în acest an!
Cel mai bun lucru legat de culoarea anului este că îi încurajează pe oameni să vorbească și să reflecteze asupra modului în care simt culoarea! Este cu siguranță emoțională și adaugă un sens care poate ajuta la construirea acelei conexiuni extrem de importante între oameni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.
La vârsta a doua, prevenția...
O boală tăcută și devastatoare,...
Acest test simplu îți poate salva viața. Cum poți depista rapid...
Ce trebuie să faci în caz de arsură...
Medicul Elvira Brătilă ne-a vorbit...
Diabetul nu doare, dar dacă simți...
Printr-un gest care durează doar...
Vitamina D, supranumită ”vitamina...