Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play

Artrită: exercițiile care calmează durerile
23 mai, 09:09
Exercițiile fizice ajută dacă suferiți de artrită prin menținerea funcției articulare, ameliorarea rigidității și reducerea durerii.
sport

Experți de la Harvard vă recomandă să faceți mișcare când suferiți de artrită întrucât exercițiile fizice reduc oboseala, durerea și mențin funcția musculară. Puteți încerca exerciții care îmbunătățesc mobilitatea și flexibilitatea articulațiilor: întinderi, mersul pe jos, înotul, bicicleta. Ca să creșteți rezistența musculară folosiți propria greutate corporală ca rezistență pentru a vă lucra mușchii: așezați-vă pe un scaun, aplecați-vă și ridicați-vă folosind doar mușchii coapsei (folosiți-vă doar brațele pentru echilibru). Stați un moment, apoi stați jos, folosind doar mușchii coapsei, potrivit Harvard Medical School.

Ca să aveți un echilibru mai bun, stați cu greutatea voastră pe ambele picioare, apoi încercați să ridicați un picior în timp ce vă echilibrați pe celălalt picior timp de 5 secunde și repetați pe partea cealaltă. Pentru echilibru se mai pot practica yoga și tai-chi.

 


Ştiri Recomandate

Spital important din țară, rămas fără acreditare
Gabriel Mitulescu doctor în științe medicale, medic primar chirurgie generală, chirurgie oncologică
EXCLUSIV
Exercițiile fizice previn sau încetinesc bolile oculare
Dr Gabriel Mitulescu. Foto: DC Medical
EXCLUSIV
Medicamentul care reduce răspândirea gripei în case
Epidemiologul Molnar Geza: Începem să ajungem la vârf
Raed Arafat: avem un vid legislativ acum. E o problemă
Starea de alertă: se va prelungi sau nu după data de 16 iulie
Dieta care îți scurtează viața. CE să NU mănânci zilnic
Ce să mănânci ca să te hidratezi
Diabet
EXCLUSIV
Câți diabetici are România? Dr Simona Carniciu explică
Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Crossuri parteneri