Sanofi a vândut Zentiva către Advent cu 1,9 miliarde de euro

Uriașa companie farmaceutică Sanofi a finalizat vânzarea a diviziei europene de medicamente generice Zentiva, către Advent Internațional (Advent), pentru suma de 1,9 miliarde de euro (valoarea companiei)!

Uriașa companie farmaceutică Sanofi a finalizat vânzarea, anunțată anterior, a diviziei europene de medicamente generice Zentiva, către Advent Internațional (Advent), procesul de separare fiind considerat încheiat pe 30 septembrie.

Tranzacția dintre cele două companii a fost finalizată înainte de termen, pentru suma de 1,9 miliarde de euro (valoarea companiei).

Negociau din aprilie

Sanofi a anunțat începerea negocierilor exclusive cu Advent în luna aprilie a acestui an și a încheiat negocierile pe 28 iunie.

Procesul de separare de divizia europeană de medicamente generice face parte din strategia Sanofi de simplificare și remodelare a companiei care are peste 100.000 de angajați în 100 de țări din lume, se arată într-un counicat al vânzătorului. 

Suntem încântați că am finalizat achiziția Zentiva. Credem că există un potențial extraordinar de creștere în cadrul companiei și așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu forța de muncă foarte talentată și cu echipa de management pentru a crea un lider european generic nou și independent”, a comentat Tom Allen, Managing Director Advent International, într-un comunicat de presă. 

Patrick Aghanian, directorul general al grupului Zentiva, consideră că separarea de Sanofi aduce noi oportunități pentru organizație și clienții săi, transformând compania într-una mai rapidă, mai flexibilă și mai agilă.

„Serviciile medicale constituie un drept și nu un privilegiu”

Istoria Zentiva începe în urmă cu 530 de ani, odată cu deschiderea farmaciei Black Eagle, o mică afacere de familie care deservea locuitorii orașului Praga. Suntem mândri de istoria noastră și ne uităm în viitor cu misiunea de a ne construi și extinde prezența într-un mod relevant în domeniul medicamentelor generice și OTC din Europa. Această moștenire ne susține dorința de a rămâne o companie care pune pe primul loc pacienții. În același timp ne oferă reperele pentru prioritățile viitoare, în efortul de a îmbunătăți serviciile medicale printr-o abordare mai personalizată. Credem că serviciile medicale constituie un drept și nu un privilegiu și că soluțiile terapeutice trebuie să fie accesibile unui număr cât mai mare de pacienți”.

Dorim să ne construim reputația unei companii care aduce valoare partenerilor săi", a adăugat Aghanian. „Susținem specialiștii din domeniul medical, farmaciștii și factorii de decizie din sănătate și împărtășim aceeași responsabilitate - de a contribui la reducerea costurilor și la îmbunătățirea accesului la servicii medicale. Facem tot ce ne stă în putință pentru a sprijini nevoile medicale ale oamenilor”.

Evoluțiile recente ale companiei aduc noutăți și pentru angajați, adaugă oficialul Zentiva: „Obiectivele de creștere reprezintă noi oportunități pentru colegii noștri și asigură organizației o poziționare atrăgătoare, capabilă să convingă cei mai buni oameni din industrie să i se alăture. Este o perioadă efervescentă pentru Zentiva și suntem încrezători că susținerea Advent ne va ajuta să ne atingem obiectivele”, a încheiat Patrick Aghanian.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Te-a ajutat acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.


DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

indulcitori artificiali - FOTO: Freepik@italo2
EXCLUSIV

Crossuri externe

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
pixel