Opt alimente care îți întăresc sistemul imunitar, recomandate de dr. Adina Alberts
27 oct, 17:52
Schimbarea sezonului, suprapusă peste pandemia pe care o traversăm, supune organismul la un stres suplimentar, astfel că sistemul imunitar are nevoie de o serie de vitamine și minerale suplimentare. Dr. Adina Alberts ne spune din ce alimente le putem lua.
Un compus din frunzele verzi de salata, rucola, telina si spanac protejează ficatul

Dr. Adina Alberts a postat pe pagina sa de socializare o recomandare pentru a îmbunătăți alimentația în această perioadă.
Parțial din cauza pandemiei, parțial din cauza schimbării sezonului, organismul este supus unui stres suplimentar, iar sistemul imunitar are nevoie de „întăriri”. Cele mai bune resurse sunt cele alimentare, motiv pentru care dr. Adina Alberts recomandă câteva alimente care nu ar trebui să lipsească de pe masa noastră, în această perioadă.

Iată ce spune ea:

„8 TIPURI DE ALIMENTE CARE ÎNTĂRESC IMUNITATEA ORGANISMULUI. 
În această perioadă nu trebuie să lipsească din alimentația dvs următoarele: 
1. fructele de genul citricelor, merelor, kiwi
2. ardeiul roșu, gogoșarul, ardeiul capia, ardeiul iute
3. legume verzi de tipul spanacului, mangoldului, al salatei, pătrunjelului verde, năsturelului, sau brocoli și fasole verde consumate crude sau preparate "al dente”
4. iaurtul, kefirul, sana, laptele bătut
5. ciupercile champignon, bureți, gălbiori, hribi, shiitake, maitake
6. gingerul (ghimbir, n.r.)
7. rădăcina de fenicul 
8. nucile, migdalele, caju, nuts (alune, n.r.)

 


Ştiri Recomandate

Sistemul de penalizare pentru medicii de familie, cum va fi modificat. Ultima informație de la Guvern


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Crossuri parteneri