Dietele de slăbit care îți mențin inima fericită
24 sep, 15:01

Alimente, dietă
Multe diete vă pot ajuta să pierdeți kilograme, însă acestea pot fi, uneori, periculoase, dacă nu asigură necesarul de nutrienți.

Specialiștii ne recomandă să alegem o dietă pe care să  putem urma toată viața și care conține o mulțime de alimente sănătoase pentru inimă.

Majoritatea oamenilor care au pierdut în greutate și l-au ținut de ani de zile vă vor spune că respectarea unei diete, a noului model alimentar, este cheia succesului pe termen lung. Dar încă mai poți să te bucuri, din când în când, de o masă după  vechile obiceiuri alimentare. Însă dacă nu faceți o schimbare permanentă de la obiceiurile care v-au condus la creșterea în greutate, în primul rând, probabil veți ajunge să vă recâștigați greutatea pe care ați pierdut-o. Este o problemă prea obișnuită, dovadă fiind tendința în creștere a supraponderalității și a obezității.

Cum alegi o dietă sănătoasă

Cu atâtea diete de slăbit din care să alegeți, poate fi dificil să decideți ce strategie alimentară poate funcționa cel mai bine pentru dvs., fără a vă afecta sănătatea cardiovasculară.

Dr. Deirdre Tobias, profesor asistent de nutriție la T.H. Școala de sănătate publică Chan, spune că oamenii ar trebui să fie prudenți cu privire la dietele care restricționează o anumită categorie de alimente (cum ar fi carbohidrații, grăsimile sau chiar produsele de origine animală) fără a se concentra asupra calității generale a alimentelor.

G Ad:

Dieta mediteraneană, una dintre cele mai sănătoase pentru inimă

Deoarece dieta mediteraneană înseamnă de fapt un model de alimentație - nu o dietă structurată clasică – depinde de cei care o adoptă câte calorii mănâncă pentru a pierde sau a-și menține greutatea, dar și pentru a-și modela meniul. Piramida dietei mediteraneene de care vorbeam mai devreme pune accentul pe consumul de fructe, legume, cereale integrale, fasole, nuci (și sâmburi), leguminoase, ulei de măsline și ierburi aromate și condimente; pește și fructe de mare de cel puțin două ori pe săptămână; și păsări de curte, ouă, brânză și iaurt cu moderație. Dulciuri și carne roșie doar la ocazii speciale. Peste toate se completează cu un pahar de vin roșu (dacă doriți), și nu uitați să rămâneți activ fizic. Asta e tot.

Deși cu siguranță nu este necesar, un pahar pe vin zi pentru femei și două pe zi pentru bărbați este acceptabil, dacă medicul dumneavoastră spune acest lucru! Vinul roșu conține resveratrol, un compus care pare să adauge ani de viață - dar ar trebui să beți sute sau mii de pahare pentru a obține suficient resveratrol pentru a face diferența. Măsline se găsesc, dar atenție să nu fie foarte sărate!

Ştiri Recomandate

Semne și simptome ciudate care pot arăta că ai Parkinson
Circa 10.000 de doze de anticorpi monoclonali vor ajunge în România
Horoscop 25 octombrie: Zodiile care dau de greu la muncă
3 mituri despre persoanele slabe: nu, NU POT mânca tot ce vor
Trei zodii care nu fac compromisuri și sunt greu de mulțumit
Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Crossuri parteneri