Cori Grămescu, sfaturi pentru începutul dietei: Nu există un moment ideal
10 iun 2022, 15:43

Cori Gramescu. FOTO Instagram @ Cori Gramescu.png
Cori Grămescu are câteva sfaturi privind momentul începerii unei diete, iar acesta nu are legătură cu ”după vacanță”.

Cori Grămescu, nutriționist și antrenor de fitness, a venit cu câteva sfaturi despre mâncarea echilibrată și aliniată dietei și vacanțele sau doar plecările în weekend.

Iar aceste idei au fost transmise pe contul său de socializare, unde multe persoane i-au mărturisit că vor să țină diverse diete, dar care amână momentul după concediu.

”E important să calibrăm puțin lucrurile și să vorbim despre cum aliniem deplasările, fie că vorbim de weekenduri la mare sau la munte, cu ideea de a mânca sănătos.

Trebuie să știți că dacă aveți kilograme în plus și vreți să slăbiți, cu cât amânați momentul începerii unei diete, cu atât vă va fi mai greu, pentru că se acumulează kilogramele.

Iar după un punct în colo, persoanele care încep să ia în greutate o vor face constant, iar asta înseamnă efortul depus, că dezechilibrele hormonale determinate de kilogramele în exces, toată partea aceasta de afectare a metabolismului tind să se agraveze și să se cronicizeze.

Nu așteptați neapărat să fie un moment, așa ideal, în care să vă imaginați că toate lucrurile se aliniază, ci începeți exact din momentul în care sunteți, începeți să fiți mai atenți la ceea ce mâncați, să aveți grijă de corpul vostru într-o manieră ceva mai relaxată”, a povestit Cori Grămescu pe Instagram.

”Atât cât investim, atât o să și primim”

”Un alt lucru foarte util de făcut este să vă asigurați că așteptările voastre de la propriul proces nu sunt niște lucruri idealizate, ci să ne gândim la ceea ce investim noi, efectiv, în acest proces. Atât cât investim, atât o să și primim ca rezultate din procesul de slăbire la care ne înscriem.

La ce mă refer aici. Majoritatea oamenilor când încep un program de slăbire sunt cumva ambivalenți: își doresc să slăbească, dar... e prea multă muncă, programul este neregulat, vine vacanța, sunt zilele de naștere ale copiilor.

Și atunci, corect este să ne așteptăm la o introducere blândă în temă, eu așa cred că ar trebui privit.

Nu am o perioadă ideală, pot să am mai multă grijă la ceea ce mănânc, pot să am mai multă grijă de mine, pot să încep să fac puțină mișcare.

Începeți să construiți procesul din punctul în care sunteți, pentru că este mult mai ușor să îmbunătățiți gradual, săptămână de săptămână faceți lucrurile mai bine. Și construiți alegeri mai bune. Sigur, nu o să slăbim ca în povești, dar este un început bun.

În vacanțe ar trebui să aveți mai mult răgaz, să aveți grijă de voi, să faceți mișcare, începeți să folosiți timpul în favoarea voastră și de acolo lucrurile încep să se construiască și să se miște.

Așa, dacă aștepți să vină momentul ideal și să se alinieze toate planetele, nu or să se alinieze toate aproape niciodată.

Începeți de undeva, începeți să construiți. Acesta este mesajul meu pentru voi”, a concluzionat cunoscuta instructoare de fitness.

Ce ar trebui să mâncăm când suntem STRESAȚI. Cori Grămescu: Vă va satisface nevoia de dulce 

Cori Grămescu, nutriționist și antrenor de fitness, are soluția pentru mâncatul emoțional. Astfel, aceasta a făcut o scurtă listă cu preparatele pe care ar trebui să le mâncăm atunci când vrem să ne găsim refugiul ”emoțional” în frigider sau în dulapul cu alimente.

”1. Fulgi de hrișcă și mei cu nuci, fructe de pădure, fulgi de cocos și ștevie. Expunerea prelungită la stres crește nevoia de glucide în corp. Nucile și fructele te ajută să ai grăsimi sănătoase și texturi plăcute, iar hrișca  și meiul sunt cereale neprocesate care în mod natural nu conțin gluten. Mixul de texturi, arome și culori îți va satisface nevoia de dulce, dar cu un aport corect de vitamine.

2. Pește de apă sărată de captură, avocado, măsline verzi și nuci crude. Grăsimile sănătoase ne susțin creierul pentru a face față anxietății și depresiei, ele fiind esențiale în perioada aceasta complicată.

3. Brânzeturile și carne de pui sau curcan. Aceste alimente sunt printre cele mai bogate în surse de L-Triptofan, un aminoacid precursor al serotoninei, care ne ajută sp ne reglemă mai eficient starea emoțională. De asemenea, L-Triptofanul are rol în secreția de melatonină, cu rol în calitatea somnului. Vitește mai departe AICI.

Vezi și: Cori Grămescu, sfaturi pentru gestionarea comportamentului alimentar. Lista de cumpărături nu trebuie să lipsească

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Ştiri Recomandate

Crossuri externe

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?