Cinci secrete simple ale longevității. Ce trebuie să mănânci. Ține cont de asta dacă vrei să trăiești 100 de ani
30 sep 2022, 08:15

Cinci secrete simple ale longevității - Foto: Freepick
Cinci secrete simple ale longevității vă vor ajuta să trăiți 100 de ani. Dar, în c iuda porogresului medicinei, foarte puține persoane ajung la 100 de ani.

Vârsta de 100 de ani nu este doar un dar al geneticii, de aceea cinci secrete simple ale longevității vă pot ajuta să ajungeți la centenar. Dacă vă veți organiza corect viața, vă veți alimenta corect și veți face mișcare, puteți ajunge la aniversarea de 100 de ani. 

Iată cinci secrete simple ale longevității care vă pot ajuta în realizarea acestui vis.

Consumați fructe de pădure în fiecare zi. Nu doar vara trebuie să mâncați fructe de pădure. Și în restul anului, organismul are nevoie de aceste produse valoroase. Fructele de pădure conțin substanțe, care previn îmbătrânirea prematură a organismului. Rețineți însă că fructele de pădure trebuie consumate fără zahăr.

Fructele cu multiple beneficii pentru sănătate. Bilic: Dacă te iei după aspect, nu dai doi bani pe ele

Faceți multă mișcare. Dacă nu aveți timp sau bani să mergeți la sală, compensați lipsa sportului cu mersul pe jos. În lipsa mișcării, corpul îmbătrânește mult mai repede. De asemenea, lipsa de activitate deteriorează funcționarea sistemului cardiovascular și a creierului. Din acest motiv, mersul pe jos este soluția ideală, dacă vreți să aveți o viață lungă.

Mâini uscate și crăpate. Remedii naturale care le tratează

Printre cele cinci secrete ale longevității se numără și carnea roșie, dar și carnea procesată. 

Consumați mai puțină carne roșie și carne procesată. Carnea roșie poate fi consumată de câteva ori pe săptămână, iar dimensiunea porției ar trebui să fie de aproximativ 100 de grame.

Dacă consumați multă carne, aceasta va înrăutăți activitatea inimii, provocând apariția bolilor. Ar trebui să excludeți din alimentație produsele semifabricate, dacă doriți să preveniți dezvoltarea diabetului și a cancerului.

Contează mult și metoda de preparare a cărnii. De exemplu, carnea prăjită în unt sau ulei crește nivelul de colesterol, afectează vasele de sânge și înrăutățește funcția inimii. Aceeași regulă se aplică și pentru carnea la grătar. Dacă vreți neapărat să consumați carne, atunci aceasta poate fi doar fiartă sau coaptă.

De ce să nu mănânci noaptea. Care sunt riscurile la care te expui

Printre cele cinci secrete ale longevității se numără și eliminarea stresului. 

Mai puțin stres. Nu toate peroanele dau importanță sănătății mintale. Absența problemelor psihologice vindecă organismul. Reduceți nivelul de stres, dacă vrei să trăiți 100 de ani.

Hidratați-vă. Pentru a curăța organismul de substanțele nocive, este important să beți apă curată. Dacă nu faceți asta, odată cu vârsta, sănătatea devine mai slabă. Prin urmare, încercați să beți doi litri de apă purificată în timpul zilei.

 

Alimentul mâncat zilnic de români care duce la Alzheimer. Dr. Stroescu: E dușmanul sănătății. Hai să punem regulă! De azi înainte nu-l mai mâncăm

 

Care este alimentul mâncat zilnic de români care duce la Alzheimer și e foarte periculos pentru sănătate. Cu ce poate fi acesta înlocuit.

Este ușor să te întrebi care sunt cele mai sănătoase alimente, mai ales că în ultima vreme nutriționiștii desființează mai multe mituri, iar alertele alimentare sunt tot mai dese.

Un număr vast de alimente sunt atât sănătoase, cât și gustoase. Umplându-vă farfuria cu fructe, legume, surse de proteine de calitate și alte alimente integrale, veți avea mese care sunt colorate, versatile și bune pentru sănătate.

Trebuie să vezi asta: Alimentul care nu trebuie să-ți lipsească dacă ai trecut de 50 de ani: Lipsa lui este o problemă

 

"Hai să punem regulă: de azi înainte nu o mai consumăm"

Ei bine, sunt și multe alimentele despre care știm că nu ne fac bine într-o cantitate mare, dar sunt alimente la care nu putem renunța atât de ușor. 

Medicul endocrinolog Virgiliu Stroescu a dezvăluit că există un aliment, alimentul de bază de pe masa românilor chiar, care ascunde o mulțime de riscuri pentru sănătate. 

Care este alimentul mâncat zilnic de români care duce la Alzheimer? Potrivit medicului, este vorba despre pâinea albă, care este un real pericol pe care nu-l conștientizăm. Medicul a explicat că ar fi bine să ne schimbăm dieta și în loc de pâinea albă să alegem pâinea integrală. 

"Pâinea albă e nesănătoasă. Nu are decât glucide, nu are fibre. Cei care consumă multă pâine albă, în afară că se îngrașă, pot face boala Alzheimer, deoarece amidonul poate face acel amiloid în creier ani de zile, care poate ajuta la Alzheimer", a declarat medicul, pentru Gândul.

Dr. Virgiliu Stroescu a tras un semnal de alarmă și spune că această regulă trebuie adoptată de toată lumea: "Hai să punem regulă: de azi înainte nu mai consumăm făină albă"

"Făina albă este dușmanul sănătății noastre, pentru că se bagă omul și strică ce a făcut Dumnezeu. Amidonul nu face decât să îmbolnăvească", a mai explicat medicul Virgiliu Stroescu, supranumit şi "apostolul alimentaţiei sănătoase".

Care sunt alimentele ce ar trebui evitate, dacă vrem să ne păstrăm sănătatea

"Făina albă se găsește în toate făinoasele. Nu trebuie să mai consumăm covrigi, gogoși. Dumnezeu, când a făcut bobul de grâu, i-a băgat tărâța, care are fibre. Cea mai mare inteligență a divinității sunt fibrele, sunt ca un "mop", care vin și șterg tot ce ai greșit tu.

Încetinesc procesele metabolice. Să vă dau un exemplu: dacă iei un pahar de benzină, îl arunci pe jos și pui un chibrit face explozie. Dacă iei un lemn, arde mai încet. Dacă pui un cărbune, acesta arde și mai încet, dar mai puternic. 

Acestea sunt glucidele simple: benzina, glucidele compuse: lemnul, iar grăsimile: cărbunele", a adăugat medicul endocrinolog. Citește mai multe AICI.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Ştiri Recomandate

Crossuri externe

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?