Generația Z și tinerii Millennials...
FDA, Administrația americană a produselor alimentare și medicamentelor, a emis o decizie finală de revizuire a cerințelor privind mărimea etichetării caloriilor la produsele alimentare ambalate vândute în automatele cu mâncare și băuturi. Modificările vor reduce povara de reglementare asupra industriei alimentare, asigurând în același timp informarea corectă a consumatorilor cu privire la conținutul caloric al unui produs, prin etichetarea vizibilă pe ambalaj.
Decizia emisă astăzi prevede ca mărimea tipului de declarație calorică să fie de cel puțin 150 la sută (o dată și jumătate) dimensiunea minimă necesară a declarației de greutate netă pe pachetul de alimente.
Cu alte cuvinte, numărul de calorii al unui produs trebuie înscris pe ambalaj atât de mare încât să fie vizibil prin geamul automatului prin care este vândut acesta.
Decizia vine după ce FDA a decis ca toate restaurantele, inclusiv cele fast-food, să afișeze numărul caloriilor în meniuri și face parte dintr-un calup de măsuri care să ajute consumatorii să facă alegeri sănătoase.
Operatorii de automate care dețin sau operează 20 sau mai multe astfel de mașini, sau care se înregistrează voluntar la FDA, trebuie să declare caloriile pentru produsele alimentare vândute prin acestea. Etichetarea frontală a ambalajelor este o modalitate prin care operatorii de distribuitori pot respecta regulile de etichetare calorică, mai arată FDA într-un comunicat de presă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.
Această metodă simplă ne ajută să...
Această vitamină îți protejează...
Acest tratament învinge cancerul și...
Acesta este unul dintre cele mai...
Alimentația în sezonul rece poate fi...
Acesta este detaliul la care să fii...