Acestea sunt semnele subtile ale...
InfoCons lansează linia de urgență si vine în sprijinul românilor, în special în această perioadă dificilă și pune la dispoziția acestora numărul 021-9615, număr cu tarif normal, dedicat consumatorilor care au efectuat analize de testare COVID-19 sau doresc sa realizeze aceste analize. La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare și pot depune o sesizare în acest domeniu din perspectiva protecției consumatorilor.
Mișcarea de Protecția consumatorilor - este alături de cei care întâmpină probleme cu o unitate medicală privată sau de stat, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, informarea corectă și transparentă a acestora.
Ţinând cont de faptul că se înregistrează tot mai multe sesizări din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimţământ semnate de către consumatori în momentul recoltării, InfoCons trage un semnal de alarmă şi sprijină toţi consumatorii care întâmpină o problemă în acest domeniu.
Toți consumatorii care întâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în acest domeniu pot accesa totodată și numărul de telefon 021-9615, direct la adresa de e-mail: [email protected] sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, București.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.
Acestea sunt semnele subtile ale...
Alimentul preferat al Elenei Lasconi....
Acest test îți arată cu zeci de ani...
Care e valoarea corectă a glicemiei,...
Deciziile nutriționale, în special...
Medicul Cătălina Poiană a vorbit...