Fructele întregi sau suc: ce e mai sănătos să consumi
22 ian, 19:08
Oricine adoră sucul de fructe proaspăt stors. Pe de altă parte și fructele întregi sunt savuroase. Specialiștii fac recomandări privind modul în care să le consumăm.
Fructele fac parte dintr-un stil de viață sănătos

Dacă mâncați fructe de pădure la micul dejun, gustați o banană și aruncați măr sau pere în cuburi în salata de cină, puteți satisface cu ușurință cantitatea recomandată de fructe pentru adulți, care este de 1,5 până la 2 căni pe zi. Dar astfel de obiceiuri sunt neobișnuite: mai puțin de unul din 10 americani consumă chiar și cantitatea minimă recomandată de fructe, potrivit unui sondaj federal național.

Cele mai recente date din CDC arată că aproximativ 35% dintre adulți au de obicei mai puțin de o porție de fructe pe zi - și această cifră include 100% suc de fructe, care nu este la fel de sănătos ca și consumul de fructe întregi. 
Sucul de fructe conține foarte puține fibre, un nutrient cunoscut pentru a ajuta la scăderea riscului cardiovascular, arată spcialiștii de la Harvard Medical School.

Mai mult, o porție de suc de fructe are un conținut mult mai mare în zahăr și calorii decât fructele întregi. De exemplu, o cană de suc de portocale are 21 de grame de zahăr și 113 calorii, în timp ce o portocală medie are doar 12 grame de zahăr și 65 de calorii.


Ştiri Recomandate

MICAFUNGINUM - prospect


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Crossuri parteneri