Cum trebuie să respirăm când avem un atac de panică. Dr. Gilda Popescu: Ameliorează simptomele

atac de panica respiratie foto:freepik
EXCLUSIV
Atacul de panică: Cum respirăm. Ce este și care sunt simptomele atacului de panică. Primul lucru pe care trebuie să îl facem dacă ne confruntăm cu această situație.

Atacul de panică poate fi o experiență traumatizantă pentru cei mai mulți oameni care au trecut măcar o dată prin această situație. Este bine să știm că există modalități de gestionare a simptomelor atacului de panică, iar acestea pot oferi alinare și confort. Dr. Gilda Popescu, medic pneumolog, ne aduce în discuție modalități de respirație și abordări terapeutice, care pot ameliora simptomele asociate cu atacurile de panică.

Vezi și: Care este nivelul optim de umiditate din casă. Dr. Gilda Popescu: Poate să creeze probleme de respirație

foto: Freepik@eyeem

Atacul de panică: Cum respirăm. Ce este și care sunt primele semne

"Atacul de panică este o manifestare neurovegetativă. Se însoțește de accelerarea bătăilor inimii, senzația de nod în gât, senzația de lipsă de aer, printr-o insuficiență respiratorie care produce blocarea căilor respiratorii, apar niște modificări, apar zgomote carateristice obstrucției bronșice, modificări ale colorației pielii, cu apariția cianozei. ", explică dr. Gilda Popescu. Pentru a face față acestor simptome, este esențial să încercăm să nu ne periclităm mai mult starea.

"Depinde care este cauza insuficienței respiratorii", continuă dr. Gilda Popescu. În fața manifestărilor neurovegetative, un medic cu experiență poate interveni pentru a calma sistemul nervos și pentru a ameliora simptomele. Una dintre modalitățile de intervenție este, potrivit medicului, inspirația-expirația profundă, care poate ajuta la reglarea ritmului respirator și la reducerea senzației de sufocare.

În plus, administrarea unui sedativ poate fi utilă în gestionarea simptomelor asociate cu atacurile de panică. Acest lucru poate contribui la relaxarea sistemului nervos și la reducerea anxietății, facilitând astfel revenirea la o stare de calm și echilibru.

”Inspirație-expirație profundă și luarea unui sedativ, care imediat reglează acest neurovegetativ și duce la ameliorarea simptomatologiei”, ne-a explicat dr. Gilda Popescu.

Vezi și: Cum trebuie să mâncăm de Paște. Ligia Pop: Acesta e secretul!

În fața unui atac de panică, este important să ne aducem aminte că suntem în siguranță și că există modalități eficiente de gestionare a simptomelor. Respirația profundă și administrarea unui sedativ sub supravegherea unui medic pot fi instrumente valoroase în acest proces. Cu ajutorul acestor strategii, putem să depășim atacurile de panică și să ne întoarcem la starea noastră de bine și confort psihic.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Te-a ajutat acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.


DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Crossuri externe

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
pixel