Cum slăbești mâncând ALUNE: 6 motive pentru care DIETA inedită funcționează
14 iun, 17:23

Dieta poate include și alune. Foto: Pixabay
DIETĂ: Oamenii cred de obicei că dacă mănânci alune te îngrași. Dar arahidele, dacă sunt consumate cu moderație, pot ajuta de fapt la scăderea în greutate. Iată de ce: 

DIETĂ: Dacă vrei să slăbești, nu trebuie să apelezi la diete restrictive, ci mici modificări în dieta de zi cu zi pot face minuni. Spre exemplu, mulți cred că dacă mănâncci alune te îngrași, dar adevărul este că arahidele, dacă sunt consumate cu moderație – adică circa 30 de grame pe zi, dacă se poate crude și fără sare -, pot juca un rol crucial în cura de slăbire. Asta pentru că în ciuda conținutului ridicat de grăsimi și calorii, alunele au un conținut bogat de fibre și proteine , care cresc sațietatea și vă pot face să vă simțiți plin mai mult timp. Iată 6 motive să mănânci alune: 

1) Vă mențin plin mai mult timp

Alunele sunt bogate în substanțe nutritive, cum ar fi proteine și grăsimi sănătoase pentru inimă, ceea ce vă face să vă fie mai ușor să vă controlați aportul global de calorii în timpul dietei, prin creșterea sațietății.

2) Bune pentru metabolism

O rată metabolică bună accelerează procesul de slăbire. Iar arahidele sunt o sursă bună de energie care ajută la creșterea ratei metabolice.

3) Conținut scăzut de carbohidrați

Alunele nu sunt doar gustoase, dar au și un conținut scăzut de carbohidrați. Dacă sunt consumate cu măsură, arahidele împreună cu alte nuci sunt o opțiune bună de gustare. A avea un conținut scăzut de carbohidrați le face, de asemenea, o alegere dietetică bună pentru persoanele cu diabet.

G Ad:

4) Bogate în proteine și alți nutrienți

Alunele sunt o sursă bogată de proteine pe bază de plante. Sunt bogate și în alți nutrienți, cum ar fi biotină, cupru, potasiu, folat, niacină, tiamină și vitamina E. Și acești nutrienți împreună cu grăsimile monosaturate din alune pot crește arderea caloriilor.

5) Sursa de fibre alimentare insolubile

Alunele sunt o sursă de fibre dietetice insolubile, care sunt, de asemenea, legate de menținerea greutății, pentru că favorizează digestia.

6) Stabilizează glicemia

Alunele stabilizează nivelul zahărului din sânge pentru că au un indice glicemic scăzut. Sunt digerate încet și eliberează zahăr treptat în fluxul sanguin. Ele oferă energie de lungă durată și ajută la controlul poftelor. 

Ştiri Recomandate

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Crossuri parteneri