Ai dureri de cap de când ești la dietă? Iată ce ar trebui să știi despre asta
24 oct, 21:07

Dureri de cap
Unele persoane se plâng de dureri de cap atunci când sunt la dietă. Iată ce spun specialiștii despre asta.

În încercările de a pierde în greutate, multe persoane încearcă duzine de diete și regim de exerciții pentru a scăpa de kilogramele suplimentare. De la simptome de epuizare până la pofte neîncetate, trebuie să fi experimentat o serie de probleme în acest proces.

Știm că pierderea în greutate nu este o muncă ușoară, iar un deficit în consumul de calorii poate fi atribuit și unor probleme de sănătate, cum ar fi durerile de cap și amețeli.

Durerile de cap în timpul dietei

De la aportul insuficient de calorii la retragerea cofeinei, fiecare modificare subtilă a dietei vă poate da dureri de cap, dar cauza exactă poate diferi de la un individ la altul. Pavithra N Rai, dietetician șef, spitalul Columbia Asia, Yeshwanthpur, explică legătura dintre pierderea în greutate și durerile de cap. „Când o persoană se gândește să piardă în greutate și să înceapă fie cu o sală de sport, fie cu altă activitate fizică, începe să-și reducă imediat mâncarea, ceea ce o poate face slabă și predispusă la dureri de cap. Sfatul meu simplu ar fi să începi să ții diete cel puțin la o săptămână după ce începi să faci și mișcare, pentru a-i permite corpului să se adapteze cu rutina. Apoi încorporați o dietă sănătoasă și reduceți carbohidrații și zahărul.”

Potrivit dieteticianului, o persoană care încearcă să scape de kilogramele în plus ar trebui să evite:

G Ad:

- alimente bogate în zahăr și dulciuri, cum ar fi înghețate, ciocolată și băuturi carbogazoase.

- alimente prăjite sau junk, inclusiv pizza, burgeri, alimente procesate si, de asemenea, restricționează consumul de sosuri uleioase.

- alimente rafinate, cum ar fi orezul alb, făină albă, amidon de porumb.

Sfaturi sănătoase pentru persoanele care încearcă să slăbească:

1- Mâncați la intervale regulate și nu săriți peste micul dejun pentru a evita durerile de cap. Încercați să includeți 5 mese pe zi, cuprinzând trei mese majore și două gustări (mici). Includeți gustări sănătoase și bogate în proteine, cum ar fi albușuri de ouă, varză fiartă, semințe prăjite și nuci.

2- În loc să omiteți mesele, încercați să vă controlați dimensiunea porției. Nu mâncați mai mult decât este necesar pentru a evita creșterea în greutate.

3- Când foamea vă lovește între mese, puteți crește aportul de alimente cum ar fi lapte degresat, limonadă (fără zahăr), supe clare, supe proaspete de casă (fără unt sau smântână sau făină de porumb).

4- Mâncați o dietă bogată în proteine, inclusiv alimente precum albușuri de ou, muguri, nuci cum ar fi migdalele leguminoasele, paner cu conținut scăzut de grăsimi, caș.

5- Nu uitați să includeți mai multe legume și salate crude pentru a adăuga fibre în dieta dumneavoastră.

6- Mențineți-vă hidratat consumând cel puțin 2 litri de apă în fiecare zi. Păstrați o sticlă de apă în apropiere pentru a avea la îndemână mereu.

7- Faceți un fel de activitate fizică, cum ar fi mersul pe jos, alergarea sau un alt exercițiu timp de cel puțin o oră în fiecare zi.

8- Folosiți metode de gătit precum coacerea, grătarul, gătirea la abur, fermentarea și folosiți o tigaie antiaderentă pentru gătit.

Ştiri Recomandate

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Crossuri parteneri