5 cele mai BUNE remedii naturale pentru sforăit
15 iun, 23:26

Sforăitul poate perturba somnul și poate fi, de asemenea, un semn al unei probleme de sănătate. 

"Sforăitul este primul semn al unei căi respiratorii anormale, a unei căi respiratorii care nu este perfect permeabilă. În momentul în care inspirăm și expirăm în timpul somnului, calea respiratorie se îngustează parțial, nu este oprită complet ca în cazul episoadelor de apnee. Se îngustează parțial și începe să vibreze. Este pusă să vibreze de aerul care trece prin calea respiratorie. Bineînțeles, dacă ar fi o curgere lină a aerului prin calea respiratorie, nu ar putea pune în vibrație aceste structuri.

Însă, există niște factori care predispun la sforăit: problemele de respirație nazală. În momentul în care respirăm greu pe nas, aerul intră mai turbulent, cu viteză mai mare și atunci când ajunge în spatele nasului, în faringe, începe să "lovească" structurile de acolo și să pună în vibrație. Lucrul acesta nu s-ar întâmpla dacă am avea calea respiratorie perfectă.", a explicat dr. Ioan Bulescu, pentru DCMEDICAL.

Cum poți diminua zgomotul produs de sforăit?

 

Iată cinci cele mai BUNE remedii naturale pentru sforăit:

G Ad:

1. Ceai de ghimbir și miere

Ghimbirul are multe beneficii pentru sănătate. Are proprietăți antiinflamatorii și antibacteriene care pot ajuta la diminuarea episoadelor de sforăit. Pentru cele mai bune rezultate, bea ceai de ghimbir și miere zilnic sau de două ori pe zi.  

2. Ananas, banane și portocale

Melatonina îți poate îmbunătăți semnificativ calitatea somnului. Fructe precum portocalele, bananele și ananasul sunt bogate în melatonină, deci mănâncă des aceste fructe, pentru un somn odihnitor, fără sforăit. 

3. Ulei de măsline extravirgin

Pentru a scăpa de sforăit, pur și simplu ia o linguriță de ulei de măsline înainte de culcare. Uleiul extravirgin va hidrata și netezi căile respiratorii. 

4. Lapte de soia

Produsele lactate, cum ar fi laptele de vacă, pot favoriza sforăitul. Laptele de vacă poate provoca reacții alergice, ce pot duce la nas înfundat, crescând astfel episoadele de sforăit. Deci, optează pentru laptele de soia.

5. Usturoi, ceapă și hrean

Alimente precum ceapa, usturoiul și hreanul reduc congestia nazală. Aceste alimente previn apneea în somn și reduc intensitatea sforăitului. Așa că mănâncă usturoi, ceapă sau hrean înainte de a merge la culcare. 

 

Ştiri Recomandate

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Crossuri parteneri