3 alimentare care sporesc concentrarea
12 iun, 00:03

Morcovi și sfeclă în smoothie. Foto: Pixabay
Mâncarea joacă un rol esențial în a ne menține corpul și mintea în formă.

Ceea ce mâncăm ne afectează sănătatea fizică, bunăstarea creierului și concentrarea. Iată trei alimente, pe lângă apă, care sporesc concentrarea:

* sfeclă roșie - este cunoscută pentru îmbunătățirea nivelului de concentrare; este un aliment pe placul inimii, crește fluxul sanguin și oxigenul către creier, ceea ce ajută la îmbunătățirea performanțelor mentale.

* spanac - e plin de acizi grași omega-3 care ajută la reconstrucția celulelor creierului și la îmbunătățirea abilităților cognitive. Deci, pentru orice sarcini care necesită funcționarea creierului sau este nevoie de mult mai multă concentrare, spanacul reprezintă o alegere potrivită.

* banane - fruct puternic, care este plin de vitamine și substanțe nutritive care sunt esențiale pentru ca organismul să-și păstreze energia; ori de câte ori vă grăbiți sau în deplasare, pur și simplu, luați o banană. Sunt fructe pline de potasiu, esențial pentru creierul vostru și îmbunătățește nivelul de concentrare, arată pinkvilla.com.

G Ad:

Ştiri Recomandate

Legătura dintre somn și imunitate: câteva metode de a-ți face somnul mai odihnitor
OMS: Varianta Delta este acum dominantă în Europa
Primul bebeluş infectat cu tulpina Delta, în România
Aloe vera. Cum să îngrijești corect această plantă
10 dureri misterioase pe care nu trebuie să le ignori niciodată
Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Crossuri parteneri