Într-o lume în care stresul și agitația ne însoțesc la fiecare...
Chiar dacă sunteți deja angajat în protejarea și îmbunătățirea sănătății mentale a angajaților, poate fi adesea dificil să identificați modalități practice de a acționa și de a pune în aplicare metode eficiente pentru îmbunătățirea stării lor de spirit. Cercetările psihologice aplicate în mediile de lucru susțin puternic 5 metode esențiale de a face angajații să se simtă bine la locul de muncă.
1. Instruiți managerii pentru a promova sănătatea și bunăstarea
Managerii și supervizorii, care lucrează direct cu angajații, sunt cheia implementării și menținerii politicilor și procedurilor dumneavoastră și creării unui mediu general de sprijin.
Învățarea managerilor cum să sprijine angajații și să recunoască semnele stresului și problemelor de sănătate mentală, contribuie la reducerea fluctuației de personal și a absenteismului.
Luați în considerare instruirea managerilor în seturi de abilități, care susțin sănătatea mentală și relațiile pozitive. Cercetările arată că liderii care au participat la cel puțin trei ore de instruire privind conștientizarea sănătății mentale, au raportat îmbunătățiri în atitudinea față de sănătatea mentală și o motivație mai mare de a promova sănătatea mentală la locul de muncă.
2. Diversificați opțiunile angajaților, privind locul, momentul și modul în care lucrează
Cercetările au susținut de mult timp ideea de a oferi angajaților un grad de control asupra mediului lor de lucru. De exemplu, sentimentul de autonomie a unei persoane a fost demonstrat că va crește motivația și performanța lor, ceea ce poate avea un impact direct asupra rezultatelor organizației dvs.
Munca în mediul online sau de tip hibrid poate oferi flexibilitate, poate evita prejudecățile legate de locație și poate facilita chiar oportunități pentru angajații de toate nivelurile să împărtășească idei, prin organizarea întâlnirilor în afara încăperilor de conferințe, care pot fi adesea intimidante. Cu toate acestea, munca online și de tip hibrid poate să nu fie soluția pentru toată lumea. Programele flexibile de lucru pot fi importante pentru unii angajați, dar nu pentru toți, sau pot fi importante pentru un anumit angajat la un moment dat. Cheia este de a oferi angajaților posibilitatea de a alege dintr-o gamă de opțiuni rezonabile, care echilibrează nevoile organizației cu circumstanțele personale ale fiecărui angajat.
3. Reexaminați politica de asigurări de sănătate, cu accent pe sănătatea mentală a angajaților
Pentru mulți angajați, beneficiile care promovează bunăstarea sunt cele mai importante. Potrivit unui sondaj Gallup din februarie 2022, 64% dintre angajații din SUA au clasat salariul și beneficiile ca fiind foarte importante, atunci când decid dacă să accepte un loc de muncă la o altă organizație. Mai mult, 61% menționează echilibrul între viața profesională și cea personală și o mai bună bunăstare personală, ca fiind "foarte importante". Angajații caută sprijin din partea angajatorilor. Sondajul APA privind Munca și Bunăstarea din 2021 a constatat că 87% dintre angajați spun că anumite acțiuni din partea angajatorului ar ajuta sănătatea lor mentală.
4. Ascultați nevoile angajaților dumneavoastră și luați feedback-ul lor pentru a progresa
Comunicarea proactivă a sprijinului către angajații dumneavoastră contează. Datele sondajelor au arătat că angajații apreciază mesajele optimiste și de susținere din partea conducerii. În companiile în care CEO trimiteau în mod regulat e-mailuri de încurajare la nivelul întregii companii, angajații au raportat rate mai mari de implicare și o implicare mai profundă față de organizație. Ședințele cu toți angajații, mesajele video și rețelele sociale pot fi modalități eficiente de a arăta empatie și de a oferi sprijin.
5. Analizați critic politicile privind echitatea, diversitatea și includerea
Asigurarea unui mediu de lucru incluziv și echitabil este esențială pentru promovarea unui mediu de lucru psihologic sănătos și susținerea bunăstării mentale a angajaților. Experiențele de inechitate interpersonală și organizațională și discriminare sunt strâns legate de stres și pot determina oamenii să-și părăsească locurile de muncă.
Evaluați politicile și programele companiei dumneavoastră pentru a vă asigura că urmați cele mai bune practici și cele mai actuale, inclusiv sprijinirea persoanelor de culoare, a comunitățiilor LGBTQ+ și a persoanelor cu dizabilități. Consultați consilieri și consultanți cu cunoștințe relevante și expertiză pentru a vă ghida procesul de revizuire.
Pe măsură ce veți urma metodele enumerate, țineți cont de diferența dintre ceea ce este necesar pentru lansarea unei inițiative pe termen scurt și ceea ce este necesar pentru susținerea unor schimbări pe termen lung. Continuați să citiți pentru a descoperi alte acțiuni pe care le puteți întreprinde și pentru a afla mai multe despre alte companii cu performanțe ridicate, cum au început și schimbările pozitive în bunăstarea angajaților și performanța organizațională, care au rezultat din faptul că au fost interesați de sănătatea mentală a angajaților la locul de muncă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.
Într-o lume în care stresul și agitația ne însoțesc la fiecare...
Radiografiile și radiațiile din...
De ce să apelezi la medicamente...
Această vitamină îți protejează...
Acest tratament învinge cancerul și...
Acesta este unul dintre cele mai...
O substanță chimică nou identificată...
Acesta este semnul cancerului...